Is uw woning c.q. huisvesting gebouwd door Blokland Bouwpartners, dan wordt u ook na de oplevering ontzorgd. Tot drie maanden na de oplevering staat onze afdeling Uitvoering voor u klaar en drie maanden na de oplevering staat onze afdeling Service voor u klaar.
Vul onderstaand formulier in, zodat we uw servicemelding zo snel mogelijk kunnen behandelen. Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op.
Indien de Woningborg Garantie- en waarborgregeling van toepassing is, garanderen wij de kwaliteit van uw woning tot 6 jaar en 3 maanden na de oplevering en bij bepaalde ernstige gebreken zelfs tot 10 jaar en 3 maanden na de oplevering. Met uitzondering van de kortere garantietermijnen vermeldt in de Woningborg Garantie- en waarborgregeling. Verder willen wij u erop wijzen dat genoemde garanties kunnen vervallen door het niet regelmatig aantoonbaar onderhouden van uw woning, zie hiervoor de Woningborg folder 'Gebruik en onderhoud van uw woning'. De Woningborg Garantie- en waarborgregeling kunt u terug vinden op de site van Woningborg via deze link: www.woningborg.nl/het-certificaat/nieuwbouw/
Indien niet onder Woningborg Garantie- en waarborgregeling wordt gebouwd, dan verwijzen wij u naar de aannemingsovereenkomst c.q. opleverdocumentatie.
Direct na de oplevering gaat het oplevertermijn van drie maanden in. Dat wil zeggen dat wij trachten binnen de oplevertermijn de opleverpunten genoteerd op het Procesverbaal van Oplevering en de opleverpunten gemeld via het klantenportaal oplossen. Dit geldt overigens niet voor opleverpunten die door ons onder protest genoteerd en/of door ons zijn afgewezen.
Na de oplevertermijn gaat de garantietermijn in. De oplevertermijn van drie maanden is nu verstreken. Als u binnen de garantietermijn een gebrek aan uw woning c.q. huisvesting heeft geconstateerd, dan kunt u dit bij ons melden door onderstaand serviceformulier in te vullen. Voordat u een serviceverzoek bij ons indient, verzoeken wij u om zelf te beoordelen of het gebrek onder de garantie valt. Als na beoordeling/inspectie door ons en/of één van onze bouwpartners blijkt dat het gebrek niet onder de garantie valt of dat de garantietermijn is verstreken, zullen wij de kosten van beoordeling/inspectie en eventueel herstel bij u in rekening brengen.
Nadat onze afdeling Service uw serviceverzoek heeft ontvangen, dan wordt deze uiterlijk binnen twee werkweken beoordeeld. Indien blijkt dat u recht heeft op herstel dan wordt uw serviceverzoek in behandeling genomen en in overleg met u opgelost. Indien blijkt dat u géén recht heeft op herstel dan verzoeken wij u het gebrek in eigen beheer op te lossen.